po 10 dama i tesknota.wasze notatki

Moja rodzina jest w rozsypce. Wyszedl na jaw moj romans z czasow, kiedy moja zona miala problemy z wejsciem w ciaze. Bylo nam bardzo ciezko, wiec zdecydowalismy sie na adopcje. Kiedy nie moglem sie z tym pogodzic, zaczalem widywac sie z Maja. Byla nadzwyczaj troskliwa, wspierala mnie calym serduszkiem, a przy okazji byla bardzo atrakcyjna. Zaszla w ciaze, ale poronila z Bobin darmowe towarzyskie. Zamiast byc przy zonie, wdalem sie w romans. Trwalo owe krotko, ale mialem nadzieje, ze to nigdy nie wyjdzie na jaw. Teraz Maja postanowila powrocic do miasta i zwiazala sie z moim najlepszym przyjacielem. Kazalem jej trzymac sie z daleka ode mnie i od mojej krwi, ale wiedzialem, ze bylem miloscia jej zycia. Kiedy moj druh wyjechal na konferencje prawnikow, bialoglowa korzystala z okazji i na kazdym kroku mnie kusila. Nachodzila wieczorami, zostawiala mnostwo wiadomosci, chociazby proponowala seks na zgode. Owo wszystko jest takie nikczemne. Nie wyobrazam sobie zycia bez mojej rodziny i chce, aby gdy najszybciej ten koszmar sie przestal.

Wszyscy w moim otoczeniu wiedza, ze nie lubie zobowiazan. Jestem widywana z naprawde znaczna iloscia facetow, dlatego pewnie niektorzy domyslaja sie, ze nie biore ich z rekawa. Nie chce sie wiazac, od lat jestem wolnym strzelcem, dlatego zamieszczam kilka anonsow towarzyskich miesiecznie. Odzywa sie do mnie rzesza facetow, ale ja wybieram, z kim bede romansowac. Otwock dupy jest naprawde wspaniala przygoda, zwlaszcza dla tak doswiadczonej kobiety, jak ja. Nie bede sie z tym ukrywac, nie mam problemu z rozkladaniem nog przed obcymi mezczyznami. Oczekuje w miejsce dobrego traktowania, romantycznej kolacji i drobnych prezencikow. Zyje, jak dama, caly czas ktos sie o mnie troszczy, zabiega, a ja w miejsce oferuje swoje cialo. Tym bardziej, iz z zawodu jestem masazystka natomiast lubie w ten sposob dopieszczac swoich milosnikow. Bywam w wielu miejscach, przede wszystkim preferuje bankiety, Otwock dupy, romansuje z biznesmenami, politykami. Uwazam, ze to nadzwyczaj sprawiedliwy uklad i jeszcze jak mucha w smole nie wpakuje sie w mierny zwiazek.

Leave a comment