12 chlopak i uczucia.wasze zalety

Pewnego zimowego oraz chlodnego wieczoru spotkalam go w parku. Bylam z psem na spacerze. Jego wlosy mienily sie w blasku latarni. Wygladal jak zjawiskowy aniol. Poczulam jak przez moje cialo biegna dreszcze. Momentalnie moje serduszko zaczelo bic mocniej niz dotychczas. Mialam pewnosc, ze to bylo wlasnie to, czegoz od dawna szukalam. Z jakiejs strony chcialam do niego przechytrzyc, ale z drugiej strony obawialam sie, ze go splosze. W koncu odwazylam sie do niego podejsc i zagadac. Powiedzialam: “Czesc nieznajomy. “. Zareagowal: “Witam Cie slicznotko… ” Kiedy uslyszalam jego glos momentalnie ugiely mi sie kolana z Anonse kobiet Bytom Odrzanski i poczulam sie blogo, jakby sam Bozyszcze do mnie przemawial. Niezrecznie mi bylo zaproponowac seks, ale blisko wstydu zapytalam. Odparl, ze jestem piekna niewiasta i z przeogromna checia odbedzie ze mna akt milosny cielesny. Oboje zastanawialismy sie dokad bedzie wygodnie. W poblizu zauwazylismy bezpanski budynek. Udalismy sie do niego. Bylo nieziemsko! Zakochalam sie od pierwszego wlozenia.

Umawiam sie z Jackiem od dluzszego terminu. Dobrze nam sie pisze, przede wszystkim wieczorami, kiedy potrafimy do drugiej nad ranem Sex oferty w Olsztynie przy pececie. Swietnie sie rozumiemy i mamy podobne spojrzenie na swiat, co sprawia mi wielka radosc. Staram sie zachowac zdrowy dystans, alisci jest dosc trudne, bo jak slychac sie powoli w nim zakochuje. Nadal jestesmy w fazie badania i sie poznajemy, ale kiedy niekiedy mam wrazenie, ze jestem jego ksiezniczka, a caly moj glob to jedna wielka bajka. Jacek obiecal mi ostatnio niespodzianke, jaka rozpalila mnie do czerwonosci. Jak co piatek, wybralam sie az do swojego masazysty na wizyte. Rozebralam sie, owinelam sie tylko recznikiem i rozlozylam wygodnie na lozku w kochanka jaworzno. Masaz rozpoczal sie zupelnie inaczej, niz zawsze, dlatego zaczelam zaczepiac Artura, ktory mnie masowal. Figa nie odpowiadal, wiec po dziesieciu minutach odwrocilam glowe i zobaczylam Jacka. Przygotowal truskawki, bita smietane, gorace kamienie i mnostw zeli. Randke zakonczyl goracy seks. Bylo naprawde wspaniale.

Leave a comment